Beantwoord

MB's delen lukt niet altijd

  • 31 July 2020
  • 10 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb onbeperkt data en ik probeer data te delen met een telefoonnummer in mijn huishouden.

In de app is tezien dat deze wel zijn toegewezen. Op de desbetreffende telefoon wordt aangegeven dat de bundel op is.

Eerder heb ik hier geen problemen mee gehad.

 

Groet Anja

 

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 August 2020, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ameerding, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag beide telefoonnummers vermelden. 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Ameerding, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Hallo ik heb profiel geupdate. En bij id beide telefoonnummers gezet. 29 juli 5000 mb gedeeld daarna zelfde dag of inmiddels de 30 ste juli ook. In mijn.kpn app stond dat ik (onbeperkt data) 10000gedeeld had met mijn man.  Maar er was geen internetverbinding mogelijk. Pas op 1 aug weer mogelijk en nu staat er inmiddels ook 6000  mb voor hem in aug. Raar! En nu kan ik in aug nog maar 20000 delen ipv 25000. Het meest vervelende is dat hij een tijd geen internet meer had.

Groet Anja

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anja, ik zie onder je profiel wel je adres maar niet de 2 mobiele nummers waar het om gaat. Zou je het alsnog willen invullen en daarna ook willen opslaan?

Heb ik gedaan maar nu onder pers. informatie

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie al hoe dit komt. Als je Mb's met iemand deelt zijn deze Mb's geldig tot het einde van de maand. 

Op 29 jul heb je Mb's gedeeld die zijn komen te vervallen op 1 aug. Op 1 aug heb je weer 5000 Mb's gedeeld die geldig blijven tot eind augustus. Omdat op 1 aug ook zijn eigen bundel van 1 Gb werd vernieuwd kreeg hij een totaal van 6 Gb, die 6000 Mb die jij dus benoemt. 

Tot dusver zie ik geen rare dingen. 

Nogmaals, ik mag 25 gb delen per maand omdat mijn man zat te streamen en 1 maal 5gb niet genoeg was, heb ik dit vrij snel nogmaals 5 gb overgemaakt in mijn. Kpn app stond toen duidelijk dat hij 11 gb had en nog voldoende had om tot einde maand normaal re kunnen internetten. Echter in werkelijkheid had hij geen mogelijkheid om te internetten. En op 1 augustus stond ineens in de app dat hij 6gb had ipv de normale 1  gb. Vind ik raar. Zal de volgende keer schermpje  foto  maken. Mss gast er iets niet goed met 2 keer achter elkaar mb’s delen? 

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap het, de 6Gb heb ik hierboven uitgelegd. Laat het me echter weten mocht het nog een keer gebeuren. Ik sat hier voor je klaar. 

Maar ik zou wel graag mijn 5gb onterecht afgeschreven op deze maand terug willen hebben voor deze maand. Zodat indien nodig ik    deze nog kan delen met anderen.

Bij nader inzien laat maar.