Beantwoord

Mb's delen lukt niet met 1 nummer

• 28 juli 2017
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb een bundel met familie kan met iedereen mb's delen behalve met 1 nummer hoe kan dat?

*Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Justin_ 1 augustus 2017, 14:28

Ha Jesjelens, welkom op het forum! Vervelend dat MB's delen niet lukt 😞 Kan niemand MB's delen met dit nummer? Of alleen jij niet?

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit wat hier precies misgaat.
Ha Jesjelens, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Lukt het delen van MB's inmiddels weer met alle nummers? Daar ga ik nu van uit :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Jesjelens, welkom op het forum! Vervelend dat MB's delen niet lukt 😞 Kan niemand MB's delen met dit nummer? Of alleen jij niet?

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan zoek ik voor je uit wat hier precies misgaat.
Reputatie 7
Badge +22

Ha Jesjelens, je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht. Lukt het delen van MB's inmiddels weer met alle nummers? Daar ga ik nu van uit :)

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer