Beantwoord

Mb’s doneren aan Rode Kruis?

  • 1 April 2020
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo Kpn,

Ik doneer regelmatig met plezier Mb’s aan de goede doelen die jullie vermelden. Kunnen jullie nu in het kader van de Corona crisis daar tijdelijk het Rode Kruis tussen vermelden met de vrijheid om zelf het aantal te doneren Mb’s in te vullen?

Bedankt,

Frank

icon

Beste antwoord door Nadia 1 April 2020, 09:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hah @S.i.d., welkom op het KPN forum. Wat een fantastisch idee. In deze onzekere tijden waar wij  allemaal als maatschappij op de steun van het Rode Kruis kunnen rekenen om te helpen bij de coronacrisis willen ook KPN-klanten vast hier een bijdrage aan leveren. Ik zal dit balletje eens opgooien. Durf niks te beloven, want meestal is dat niet zomaar geregeld maar ga het bespreekbaar maken. Dank voor de tip, Frank :green_heart:

Ha, hier hetzelfde idee; nu we met zoveel mensen thuis zijn en dus in de wifi zitten en mb's overhouden; ik zou deze graag aan een Corona doel willen geven. Rode kruis, of zorg; jullie kunnen vast wel wat goeds verzinnen. 

 

Reputatie 7

Hah @Drie, dank voor het inhaken. Leuk dat je hier terecht bent gekomen, welkom op het KPN forum :D

Het Rode Kruis is een fantastisch goed doel.  Daar zien we met name nu de absolute toegevoegde waarde van alle hulp en vrijwilligers tijdens een noodsituatie.

[...] Nu we met zoveel mensen thuis zijn en dus in de wifi zitten en mb's overhouden; ik zou deze graag aan een Corona doel willen geven. Rode kruis, of zorg; jullie kunnen vast wel wat goeds verzinnen. 

Nou, dan heb ik nog wel een goede suggestie. Zoals bekend kun je een goed doel steunen door MB's te doneren aan: het Rijksmuseum, KNSB, Het Concertgebouw en Het Mooiste Contact Fonds. 

We hebben een eigen goed doel die een bijdrage levert aan indirect getroffenen van de coronacrisis:  KPN Mooiste Contact Fonds. Dit fonds brengt mensen die zich eenzaam voelen weer in verbinding met de wereld om hen heen. Want sociaal contact is voor ons allemaal belangrijk. Helaas is dat niet voor iedereen even vanzelfsprekend. Ruim 10 jaar verbindt KPN Mooiste Contact Fonds mensen met elkaar. 
Wat we nu via het fonds ook doen: Kinderen helpen aan internet nu de scholen gesloten zijn voor hun schoolwerk. Speciaal zodat kinderen uit armlastige gezinnen online kunnen blijven leren.

Reageer