Beantwoord

MB's doneren per 50, kan je dit ook zelf bepalen?

• 30 september 2018
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

Beste KPN, met veel plezier doneer ik regelmaat veel over gebleven mb’s. Alleen is dit alleen mogelijk per 50 Mb en gaat hier veel tijd in om dit elke keer per 50 kunnen doen. Het zou fijn zijn als de klant zelf kan bepalen hoeveel mb’s er per keer of in een keer gedoneerd kan worden. Ik hoop dat hier door KPN naar gekeken kan worden zodat het ook voor de KPN klanten makkelijk en leuk blijft. Ik zou hier zelf erg blij mee zijn in ieder geval.
icon

Beste antwoord door Joran 3 oktober 2018, 13:47

Hoi Tamara, dat zou het inderdaad een stuk makkelijker maken 🙂 Helaas is ervoor gekozen om het per 50MB te blijven doen. Zie ook mijn reactie in MB's doneren; sponsor jij mee?
Bekijk origineel

4 reacties

Dit moet toch anders kunnen.
Ik heb nog 8000 MB. Dat wordt gewoon weggegooid. Ik ga niet 50 MB per keer doneren. Echt zonde dat het niet anders kan.
ik dacht net precies hetzelfde... jammer dat het nog steeds niet mogelijk is. deze maand enorm veel GB over, per 50MB ben ik echt lang bezig...
Hallo, Jammer dat MB's doneren niet iets toegankelijker en makkelijk wordt gemaakt voor de klanten.
Ik ben steeds uren bezig en ik denk velen van ons, die dan misschien uiteindelijk voor het velen uren kwijt zijn uiteindelijk niet meer zullen doneren. Vind ik persoonlijk heel zonde....
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tamara, dat zou het inderdaad een stuk makkelijker maken 🙂 Helaas is ervoor gekozen om het per 50MB te blijven doen. Zie ook mijn reactie in MB's doneren; sponsor jij mee?

Reageer