Vraag

MBs delen gaat niet. Foutmelding: abonnement is niet geschikt

  • 19 March 2021
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Mijn vrouw kan geen MB delen maar is wel aan gemeld bij mijn kpn ze staat wel in de lijst Uw abonnement is niet geschikt voor het delen van MB's.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op het forum @henryvv!

 

Als er nog Telfort abonnementen aanwezig zijn dan kun je met die abonnementen geen MB's delen. Dat kan alleen met KPN abonnementen onderling. Ik wil graag even met je meekijken. Als je hiervoor je profiel zou willen invullen?
Vergeet niet om bij het opmerkingenveld de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer te vermelden ter verificatie. Geef je hier nog een gil zodra je dat klaar hebt dan kan ik op onderzoek gaan voor je :mag_right:

als het goed is is het ingevuld

Reputatie 6
Badge +10

Yes dankje! 
Ik zag gelijk dat er iets mis was met de hussel registratie van 1 van de abonnementen. Ik heb hier de figuurlijke schop tegen aan gegeven en nu staat, althans bij ons in de systemen, alles goed. Zou je het nog eens kunnen proberen en mij even laten weten of het gelukt is? 

Het werk nu dank je wel 👍

Reputatie 6
Badge +10

Top, goed om te horen! (naja lezen :wink: )
Mochten er nog meer vragen zijn dan verneem ik dat graag!