Beantwoord

MBs delen lukt niet met voormalig telfort abonnement

  • 25 July 2021
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Het delen van MBs tussen 2 kpn abonnement lukt niet. Ik heb twee mobiele telefoonabonnementen van KPN, waarvan 1 voormalig telfort is. Beide gekoppeld aan mijn KPN ID. Ik kan voor beide telefoonnummers “MBs delen” selecteren, maar krijg dan niet het andere mobiele telefoonnummer te zien. Mijn KPN abonnement voor internet en TV is ook voormalig Telfort, dus TFT Internet en interactieve TV.

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 July 2021, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Het delen van MBs tussen 2 kpn abonnement lukt niet. Ik heb twee mobiele telefoonabonnementen van KPN, waarvan 1 voormalig telfort is. Beide gekoppeld aan mijn KPN ID. Ik kan voor beide telefoonnummers “MBs delen” selecteren, maar krijg dan niet het andere mobiele telefoonnummer te zien. Mijn KPN abonnement voor internet en TV is ook voormalig Telfort, dus TFT Internet en interactieve TV.

Hallo @Ernst-Jan B , bij Telfort (TFT) kun je data van de vorige 2 maanden meeemen naar de huidige maand enbij KPN kun je data delen met huisgenoten die op hetzelfde adres staan. Dus als je je TFT-abno omzet naar een KPN-abo raak je je mee ter nemen data van de vorige 2 maanden kwijt, maar kun je wel data onderling uitwisselen met huisgenoten. Het is maar wat je voor jezelf het belangrijkst vindt.

Beide mobiele abo zijn op dit moment KPN abos, toch kan ik geen MBs delen. Factuur komt voor beide telefoonnummers op hetzelfde adres van KPN.

Beide mobiele abo zijn op dit moment KPN abos, toch kan ik geen MBs delen. Factuur komt voor beide telefoonnummers op hetzelfde adres van KPN.

Hallo @Ernst-Jan B het TFT-abo is automatisch opgegaan in KPN, maar daarom nog geen KPN-abo, daarvoor moet je het omzetten van een mobiel TFT-abo naar een mobiel Hussel KPN-abo.

 

Ok. Helder. Nu nog even uitzoeken of dit kosten technisch goed is om te doen.