Beantwoord

Melden geen mobiel netwerk

Waar kun je simpel een melding maken, dat mobiel netwerk van KPN niet meer werkt/weg is.

Want sinds gisteren heb ik in mijn eigen dorp Chaam (4861) geen mobiel netwerk. ben ik naar andere dorp of stad heb ik wel bereik. Probleem met telefoon van mijn vrouw (kpn) en werk telefoon (telfort).

Gisteren wel chat gestart want bellen lukt niet, geen vaste aansluiting meer. ging kijken wat ze kon doen. maar is na 10u nog geen verandering.
icon

Beste antwoord door Vikash 21 november 2018, 16:05

Goedemiddag @Paul Moelands. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen bereik meer hebt op de mobiele telefoon. Heb je al geprobeerd om het SIM-kaartje in een ander toestel te testen? Mocht dit ook niet werken dan ga ik het verder voor je uitzoeken en eventueel intern doorzetten. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @Paul Moelands. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen bereik meer hebt op de mobiele telefoon. Heb je al geprobeerd om het SIM-kaartje in een ander toestel te testen? Mocht dit ook niet werken dan ga ik het verder voor je uitzoeken en eventueel intern doorzetten. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +14
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer