Beantwoord

Melding bij in gesprek uitschakelen.

  • 3 september 2016
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Ik heb een simkaart van KPN gekocht met een vast zakelijk abonnement, wat ik gebruik in een tracking apparaat. Ik moet voor een bepaalde instructie aan het tracking apparaat de naar het apparaat bellen en hem dan 10x over laten gaan. Ik krijg ruim voor die tijd de melding van KPN dat het nummer in gesprek is, waardoor het apparaat de instructie niet toe kan passen. Kan ik deze melding van KPN uitzetten? Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Rob
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 september 2016, 09:25

Hoi @Robocops, welkom op het forum. Indien het een zakelijk abonnement is kan je de vraag het beste stellen op het zakelijke forum: https://zakelijkforum.kpn.com/

Bij een particulier abonnement is het niet aan te passen is hoe vaak je mobiel overgaat voordat je doorgeschakeld wordt naar de voicemail.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Robocops, welkom op het forum. Indien het een zakelijk abonnement is kan je de vraag het beste stellen op het zakelijke forum: https://zakelijkforum.kpn.com/

Bij een particulier abonnement is het niet aan te passen is hoe vaak je mobiel overgaat voordat je doorgeschakeld wordt naar de voicemail.

Reageer