Beantwoord

Melding 'Niet aangemeld bij netwerk' bij bellen en sms'en

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als BramR, maar niet prepaid.

Heb een aantal malen met succes de smartphone uitgezet en daarna weer aan, maar dat doet ie nu ook niet meer.

Weet iemand hoe dit zit, zou fijn zijn iets te horen in deze tijden van Corana, waarin telefonisch kontakt nogal belangrijk is

geworden.

Vast bedankt.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 March 2020, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @lenniequeen, welkom en excuses voor de late reactie! Is het inmiddels gelukt? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Kan je de simkaart in een ander toestel testen? Ik ben benieuwd of die wellicht defect is. Je kunt dan gemakkelijk via MijnKPN een nieuwe bestellen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @lenniequeen Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles inmiddels is opgelost, maar als je nog hulp nodig hebt dan lezen we het graag.Â