Vraag

Melding simkaart: niet aangemeld bij netwerk

  • 30 July 2020
  • 3 reacties
  • 806 keer bekeken

Hallo,

Sinds een aantal dagen lukt het mij niet meer om te bellen of om berichtjes te sturen, ook kan ik niet meer gebeld of bericht worden. Nochtans heb ik wel een SIM- kaart in mijn telefoon. Ik heb al van alles geprobeerd maar telken als ik probeer te bellen geeft ie aan 'Niet aangemeld bij netwerk''. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Gr. Jip

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jip Goldebeld , wat voor een simkaart is dat? Is dat soms een prepaid kaartje?

Als je een prepaid 6 maanden niet actief/geen saldo hebt gebruikt, kan je alleen nog gebeld worden. Dan heb je nog 90 dagen om het beltegoed op te waarden. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarna helemaal afgesloten en ben je het nummer en het beltegoed kwijt.

Gezien de melding lijkt het te laat en dan is de enige oplossing een nieuw prepaidkaartje kopen.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jip Goldebeld Dat is bijzonder. Ik ben ook wel benieuwd of het om een prepaidnummer gaat of niet. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Jip Goldebeld Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat dit betekent dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als dat niet zo is en je nog steeds hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer