Beantwoord

melding storing mobiele diensten Zeeuws Vlaanderen

  • 1 October 2019
  • 10 reacties
  • 355 keer bekeken

Storing mobiel netwerk, Hoofdplaat Zeeuws-Vlaanderen. Netwerk niet of nauwelijks belbereik. Geen of nauwelijks data. Valt ook regelmatig volledig weg. Ligt niet aan toestel.
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 October 2019, 12:16

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Thoman Dat is bijzonder vervelend. Ik zie hier geen melding van een algemene storing. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er niets aan de hand is. Merk je het op een specifieke locatie? Als je ergens anders bent, verbetert het dan?
Net in Vlissingen geweest. Ten noorden van westerscheldetunnel 4g+, max tel. bereik. Tussen Hoofdplaat en Terneuzen geen tot zeer beperkt belbereik, geen data.
Kom net weer uit Hoofdplaat. Daar buiten kort 4g gehad. Daarvoor en daarna geen data. Nu in Terneuzen 4g+. Goed tel. bereik.
Reputatie 7
Badge +20
Prima. Ik heb je melding aangekaart bij onze Technische Dienst en ze gaan er mee aan de slag! Dank voor het zorgvuldige doorgeven van de informatie!
Het wil nog niet zo lukken schijnbaar. Nog altijd geen bereik. Gek dat er ook geen storing wordt gemeld als ik in de mijn kpn app kijk. Geeft niet het gevoel dat er ook maar iets in gang is gezet.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Thoman Het komt vast in orde, maar helaas gaat het niet altijd even snel. Er kunnen meerdere dingen aan de hand zijn. Ik heb uiteraard nogmaals navraag gedaan en zodra ik iets hoor kom ik bij je terug.
Gaan we nog meemaken dat we weer gebeld kunnen worden, zelf bellen en zelfs mobiel internet hebben in Hoofdplaat en omstreken? Of stelt KPN geen prijs meer op onze klandizie?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Thoman Ik mag het van harte hopen. Ik vermoed dat er nog geen contact met je is opgenomen vanuit onze Technische Dienst? Dat verbaast me nogal en ik heb wederom aangegeven dat je problemen met bereik ervaart en graag snel contact wilt. Mijn excuses hiervoor.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Thoman Ik zie dat de collega's van de Technische Dienst gisteren naar de situatie bij je thuis hebben gekeken en je er van op de hoogte hebben gebracht. Er bleken enkele problemen te spelen met de lokale zendmast. Deze problemen zouden sinds gisteren verholpen moeten zijn.
Klopt. Gisteravond gezien dat we weer 4g+ en goed telefoonbereik hebben, zoals we gezien de afstand van de mast mogen verwachten.

Reageer