Mijn KPN

  • 26 september 2014
  • 1 reactie
  • 337 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een probleem bij Mijn KPN. Ik wilde mij daar aanmelden voor opwaarderen via sms. Maar dan moet ik mijn mobiele nummer invoeren, maar vervolgens wordt het mobiele nummer niet gepakt. Dan wordt er aangegeven dat het mobiele nummer al geregistreerd is en wordt er gevraag een ander mobiel nummer in te voeren. En het kan niet zo zijn dat ik mij al voor deze optie aangemeld heb, want dat heb ik niet zelf gedaan. Hetzelfde is ook als je een stukje daarboven op dezelfde webpagina bij gegevens je mobiele nummer wil invoeren en op volgende wil klikken dat Mijn KPN het mobiele telefoonnummer niet pakt, omdat hij al geregistreerd staat en wordt er gevraagd een ander nummer in te voeren. Wat moet ik hier aan doen, want ik weet het niet meer!


1 reactie

Kan iemand mij hierbij helpen, want ik kan zo niet iets invoeren bij Mijn KPN en weet dus niet wat ik nu moet doen!

Reageer