Mijn Kpn app

  • 3 februari 2014
  • 23 reacties
  • 2374 keer bekeken

Mijn Kpn app doet het niet. Ik krijg de volgende melding: fout ongeldige call. Parameter is niet geldig (number=(null)).

Wat is voor melding en hoe is het te verhelpen?

23 reacties

foutmelding bij inzage factuur mijn kpn???

Reputatie 5
Badge +1
Beste Suusje,

Deze melding zegt mij, eerlijk gezegd, niets.

Ik adviseer je de app volledig te verwijderen. En vervolgens opnieuw te installeren.

Vaak lost dat het probleem op.

Laat je even weten of het geholpen heeft?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Nee heel de app doet het niet en de app opnieuw installeren had ik al geprobeerd en heeft helaas niet gewerkt
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Suusje,

In dat geval lijkt het me verstandig dat we hier een incident voor aanmaken. 

Daarvoor hebben we gegevens van je nodig.

Ik heb je een privé bericht gestuurd, met daarin een vragenlijstje.

Zou je deze zo volledig mogelijk in kunnen vullen en aan me terug kunnen sturen?

Dan zorg ik dat het formulier bij de technische dienst komt.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.
 

Hoi Bernadette,

Ik kan je privebericht niet openen. Hierbij mijn mailadres: **********@*****.com

Note:

Bericht bewerkt door Admin

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet in de app komen met dezelfde foutmelding.

Graag hoor ik van u.

Reputatie 5
Badge +2
Beste meneerbos,

dat is vreemd. Kun je aangeven of je de app al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd?

Als je dit nog niet hebt gedaan, wil je dit eens doen en mij laten weten of het probleem daarmee opgelost is, of aan blijft houden?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds dezelfde melding...
Reputatie 5
Badge +2
Beste meneerbos, 

kun je mij een screenshot van de foutmelding toesturen?

Dan kan ik dit uitzetten binnen onze organisatie.

Met vriendelijke groet,

Afra

https://

Reputatie 5
Badge +2
Beste meneerbos,

bedankt voor je snelle reactie.

Ik ga de screenshot doorsturen naar de APP verantwoordelijke.

Zodra ik hier meer over hoor, zal ik je hierover informeren.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bij mij is het ook nog steeds niet opgelost.

Reputatie 6
Badge +2
Gisteravond heb ik een aantal uur last gehad van dit probleem. Nu werkt alles weer prima bij mij.

Ik had wel even mijn toestel opnieuw opgestart. Misschien heeft dat nog geholpen.

Reputatie 5
Badge +1
Beste Suusje,

Naar aanleiding van ons eerder contact heb ik helaas nog geen gegevens van je ontvangen.

Kun je in een privébericht je e-mail adres nogmaals naar me sturen?

Dan zal ik de vragenlijst naar je mailen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Ik heb ook last van dit probleem.. Is er iets aan te doen?

Mvg,
Henri
Reputatie 7
Badge +12
Lukt het wel om de gegevens via de website in te zien? Nadat u ingelogd bent heeft u bovenin een kopje Mijn Mobiel, wat verschijnt daar?

Na het inloggen verschijnt dit:Helaas, de pagina die u wilt bezoeken is niet beschikbaar. Mogelijk bestaat deze pagina niet (meer), of klopt de link naar de pagina niet. Onze excuses voor het ongemak.

Mvg Henri
Ik kan wel weer inloggen op mijn KPN maar de app werkt nog niet

Mvg Henri
Reputatie 5
Badge +1
Beste Henri89,

Fijn om te lezen dat het inloggen in MijnKPN gelukt is.

De app zou nu ook moeten gaan werken.

Voor welke diensten gebruik je de MijnKPN app?

Deze is namelijk alleen geschikt voor privé mobiele abonnementen.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Ik gebruik de app alleen voor mijn telefoon, om te zien wat mijn verbruik is en de rekeningen. Iphone5s heb ik nu en hij heeft het altijd gedaan tot ik mijn abonnement verlengt heb en dus een nieuw toestel, en het is gewoon privé.. Mij de rest onduidelijk waarom het niet werkt.

Mvg Henri
Reputatie 5
Badge +1
Beste Henri,

Dat is helemaal bijzonder.

Ik kijk graag voor je na of de verlenging van je abonnement hier iets mee van doen heeft.

Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Ik heb de info verzonden.

Mvg Henri
Reputatie 5
Badge +1
Beste Henri,

Ik zag het bericht binnen komen, bedankt.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer