Beantwoord

Mijn KPN buitenland bundel niet zichtbaar

  • 15 juni 2016
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag.
Heb een maandbundel buitenland geactiveerd,SMS ontvangen.
Echter zie dit niet in de mijn KPN app.
Klopt dit? Zie ik niet goed?
Gr van analoogje

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Erik_ 16 juni 2016, 20:29

Het kan soms even duren voor een geactiveerde bundel zichtbaar is in de App. Ik heb het net even voor je gecontroleerd, en ik zie hem hier actief staan. Alles in orde, dus :)

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Het kan soms even duren voor een geactiveerde bundel zichtbaar is in de App. Ik heb het net even voor je gecontroleerd, en ik zie hem hier actief staan. Alles in orde, dus :)

Reageer