Vraag

Mijn nummer die ik 20 jaar heb, waarmee iemand anders belt

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Goededag,

 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik heb al ruim 20 jaar een telefoon nummer. Nu ben ik vrijdag door ING en vandaag door een energie bedrijf gebeld dat ze opzoek zijn naar iemand die ik niet ken. 2 keer dezelfde persoon. De meneer van ING wist mij te vertellen dat ze terug belde op het nummer waarmee ze gebeld waren. Kan het zo zijn dat mijn nummer een 2e keer uitgegeven is? Kan dit ook weer recht gezet worden?

 

Ik hoop op antwoord.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @WYNN 

 

Het zou spoofing kunnen zijn maar lijkt er meer op dat iemand per ongeluk jouw nummer heeft achtergelaten bij een “bel mij terug” optie bij die bedrijven.

Ik heb daar zelf ook wel eens last van gehad omdat iemand mijn mobiele nummer had opgegeven bij 1 of andere instantie maar wel met haar eigen naam, dus gewoon een foutje neem ik aan.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @WYNN! Het is niet zo dat een telefoonnummer 2 keer uitgegeven kan worden gelukkig. Wat @GeSp aangeeft lijkt mij de meest logische verklaring. Ik zou graag even met je mee willen kijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen en dan hier even reageren zodra je dat gedaan hebt?