Beantwoord

Mijn rekening pagina bestaat niet

• 14 april 2014
  • 5 reacties
  • 1720 keer bekeken

Badge
Ik kan in Mijn KPN niet meer mijn facaturen inzien. Als ik klik op mijn rekening, krijg ik een melding dat de internetpagina niet bestaat.
@KPN, kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Mvg

icon

Beste antwoord door Heine 14 april 2014, 14:32

Beste Abaco,

Naar aanleiding van je privébericht heb ik de door jou gevraagde factuur per email aan je verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Heine

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste Abaco,

Uit je bericht maak ik op dat het bekijken van de facturen van KPN Mobiel via MijnKPN eerder wel lukte, klopt dat? Het kan zijn dat het door een tijdelijke verstoring niet lukt om de facturen te bekijken. Heb je het op meerdere tijdstippen geprobeerd? 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Badge
Beste Heine,

Dit probeer ik elke dag vanaf afgelopen zaterdag.

Mvg

Reputatie 3
Badge +1
Beste Abaco,

Welke internetbrowser gebruik je? Kan je aangeven of je het al in een ander internetbrowser geprobeerd hebt? Het verwijderen van cookies wil ook wel eens helpen. 

Indien het daarna nog niet lukt, dan ontvang ik graag het betreffende mobiele nummer, je postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht.

Daarbij verneem ik ook graag welke facturen je in wilt zien en wat je e-mailadres is, zodat ik deze facturen naar je toe kan mailen. 

Met vriendelijke groet,

Heine

Badge
Ik stuur je even een privebericht.

Ik blijf deze melding houden onder IE en chrome en na vewijderen van de temp gegevens.

Mvg

Reputatie 3
Badge +1
Beste Abaco,

Naar aanleiding van je privébericht heb ik de door jou gevraagde factuur per email aan je verstuurd.

Met vriendelijke groet,

Heine

Reageer