mijnkpn

  • 3 april 2014
  • 2 reacties
  • 1746 keer bekeken

Het lukt mij niet om in te loggen ik krijg het bericht dat het alleen voor mobiel en internet is ofzo maar ik heb een mobiel abonnement


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Heeft u wel een nieuw account aangemaakt voor de mobiele aansluiting? Het is namelijk NIET mogelijk om het mobiele nummer in te zien onder het mijnkpn account voor de vaste aansluiting. Hiervoor dient u dus zelf een account aan te maken via mijnkpn. Deze kan dan ook gebruikt worden voor de MijnKPN App.

Reputatie 5
Badge +1
Beste vally,

Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt.

Wat Shugosha zegt is helemaal correct, ook mijn vraag is heb je een apart MijnKPN account aangemaakt voor mobiel?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer