mijnkpn nummer toevoegen werkt niet

• 19 april 2014
  • 1 reactie
  • 2132 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

waarschijnlijk zijn er tientallen topics over mijn vraag maar heb al gebeld voor dit probleem en werd afgescheept met het antwoord, "we zitten met een storing daar zal het wel aan liggen".  2 maanden later na tientallen keren proberen lukt het nog steeds niet om in mijnkpn mijn nummer toe te voegen om zo mijn rekeningen in te kunnen zien. Dus ik heb geen zin om al die forums na te gaan lezen.

Er zijn laatst nieuwe telefoonabonnementen afgesloten, normaal kregen we hier iedere maand per post een factuur van. Met die nieuwe abonnementen krijgen we dit niet meer en zou het dus handig zijn als je dit online in kunt zien.. 

Wat is het probleem? als ik ben ingelogd op de mijnkpn site (prive,mobiel) kom ik op een pagina "Koppelen van producten en diensten". Onderaan selecteer ik "activeer mobiel telefoonabonnement" 

als ik volgende klik moet ik mijn telefoonnummer invoeren. Dat doe ik en klik volgende. Daarna volgt een scherm waar ik het klantnummer in moet voeren..... en dan gaat het mis. 

ik krijg keer op keer deze melding "Er is een fout optreden. Ga terug en probeer het later nog een keer"

is er een optie om dit te verhelpen?  Zo ja dan hoor ik dit graag, Zo nee dan wil ik graag de facturen weer per post toegezonden krijgen (hoef alleen een toezegging dat dit mogelijk is, bellen naar kpn om dit te regelen lukt me zelf wel).

alvast bedankt! 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
heb je het ook al via de app geprobeerd, je kan je tegenwoordig ook inschrijven voor mijnkpn via de mobiele app. als je al bent ingelogd op het forum (mijnkpn mobiel en het forum login zijn namelijk aan elkaar gekoppeld soms), log dan eerst hier uit of open een tweede tabblad in dezelfde browsersessie (gebruik firefox voor alles) en kijk of je al facturen en gegevens kan inzien via 

http://www.kpn.com/restricted/prive/mobiel/overzicht.htm

zoniet dan kun je hier toevoegen

http://www.kpn.com/restricted/prive/mobiel/registreer.htm

Reageer