Beantwoord

Mms beantwoorden

  • 28 February 2021
  • 4 reacties
  • 404 keer bekeken

Als ik via hartslag Nu een berichtje ontvang zo van wilt u daar en daar naar toe gaan om de AED te halen en of direct helpen met reanimeren dan moet je dat bevestigen als je ook gaat.

dit laatste werkt niet bij de IPHONE SE met KPN.

hoe kan Ik kan zo een bericht wel positief beantwoorden. 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 March 2021, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Johan schotman. Wat voor een soort berichtje krijg je precies met dat verzoek? In de titel van het topic heb je het over MMS, dat wordt niet meer ondersteund sinds halverwege 2017. Kan het zijn dat het een SMS is? Mogelijk staat er bij de instellingen van jouw iPhone dat je het als een MMS probeert te versturen, als je kijkt bij Instellingen en dan Berichten, kan je het daar als SMS aanzetten?

Als ik een roep krijg bom in de buurt te gaan reanimeren, ontvang ik bv. Onderstaand bericht.

 

Daarna is snel handelen belangrijk. Door te bevestigen met ja weet de centrale dat jij beschikbaar Bent en actie onderneemt.

 

REANIMATIE! *** *** , *** https://***.link/*** Sms Ja als je gaat

Als ik dan bevestig  meldt ja dan zegt het dat het geen berichten kan versturen.

Antwoord op mij telefoon is dan;

Bericht sturen niet mogelijk.

Dit bericht kan alleen worden verstuurd als mms-berichten zwijn ingeschakeld.

 

wat doe ik niet goed.

 

Admin: adres en link uit voorbeeld sms verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7

Mms is helemaal niet meer mogelijk zoals ik in mijn vorige bericht al zei, dus die zal nooit verstuurd kunnen worden. Moet het per se als een mms worden verstuurd, of kan het ook als sms worden verstuurd? De tekst die je gekopieerd hebt van de tekst zegt letterlijk dat je een sms kunt sturen (i.v.m. privacy heb ik dat adres en de link even verborgen). Ik denk dat je mms dan juist uit moet zetten. Je kunt dat voor de zekerheid ook even navragen bij die organisatie, zij weten zelf het beste welk type bericht zij verwachten.

Toch waardeloos dat je in NL geen mms kent. OOK niet naar/uit het buitenland waar nog gewon gebruik word. (Fr, be, pl, it en moem maar op)
Door die gebrekige service kpn ook voda mis ik (IK NIET ALLEEN) veel eu klanten en wekt ook hun ontevredenheid.

Wij willen best betallen voor die mms dat de provider niets kost.

ik hoef hier geen reply van een moderator die nooit wat kan doen, maar meer vodaf/kpn/Tmob  klanten die klaagen om dit service te hervatten.

Verraad naar de klanten en veel geld mislopen voor het land dit beleid misvatting.