Beantwoord

Mobiel bellen in Zwitserland

  • 8 January 2020
  • 5 reacties
  • 1740 keer bekeken

Hoe moet in mijn iphone 6 instellen? Om te kunnen bellen en smsen in zwitserland

ik heb mobiel internet en roaming aan. staan 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 January 2020, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Bellen en sms-en lukt prima. Daar hoef je niets voor in te stellen. Als je geen gebruik wilt maken van internet, kun je het mobiel netwerk het beste gewoon uit zetten. Die dat al voor je vertrek uit Nederland. Ook instellingen als updates via het mobiele netwerk moet je uitgezet hebben. 

Opgelost. Het was nodig om het volgende te doen: instellingen/algemeen/stel opnieuw in.

Nu pas kan ik bellen en sms-en

Hallo  @Wilhelmieb , let op dat het geen EU land is. I.v.m. de kosten.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wilhelmieb, ik zie dat je het al hebt opgelost. Heel fijn. Zwitserland ligt gewoon in Europa, dus je kan gewoon bellen en internetten uit de bundel tot de bundels op zijn natuurlijk. Internet wordt dan gestopt en bellen gaat dan buiten de bundel. 

Je kunt alleen geen gebruik maken van ITV Online in Zwitserland, dit omdat het geen EU lidstaat is. ITV Online is alleen in de EU lidstaten te gebruiken. 

Hallo @Bart_Z , dat is mooi dat KPN Zwitserland mee laat tellen als EU-land, wist ik niet, weer wat geleerd.