Beantwoord

mobiel bellen vanuit Spanje naar Gambia

• 26 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

ik kan niet van uit spanje naar gambia bellen gambia kan wel mij bellen
icon

Beste antwoord door Erwin_ 28 augustus 2018, 15:10

Oei. Dat wordt wel een lastige zaak, zo. Zijn er in de omgeving waar je nu bent misschien ook andere roaming partners van KPN beschikbaar? KPN heeft in europa een aantal samenwerkingen met lokale providers. In sommige landen heb je dan keuze uit verschillende providers. Je kunt dit instellen via de APN instellingen. Hier kun je ook een scan doen van de beschikbare providers. Kun je dit eens proberen?
Als die optie er niet is ben ik bang dat de provider ter plekke dit soort verbindingen afschermt. Dat is alleen niet door mij met zekerheid vast te stellen. We zijn hierin afhankelijk van de provider ter plekke.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi dauve. Welkom op het fourm.
Wat gebeurt er als je naar Gambia belt? En lukt het wel om naar andere landen te bellen?
Ik kan wel van Spanje naar Nederland bellen maar niet vanuit Spanje naar mijn zoon in Gambia ik krijg telkens de melding in het Engels dit nr is niet beschikbaar vanwege restrikties .
Van uit Nederland hebben we altijd naar Gambia kunnen bellen
Reputatie 7
Badge +17
Oei. Dat wordt wel een lastige zaak, zo. Zijn er in de omgeving waar je nu bent misschien ook andere roaming partners van KPN beschikbaar? KPN heeft in europa een aantal samenwerkingen met lokale providers. In sommige landen heb je dan keuze uit verschillende providers. Je kunt dit instellen via de APN instellingen. Hier kun je ook een scan doen van de beschikbare providers. Kun je dit eens proberen?
Als die optie er niet is ben ik bang dat de provider ter plekke dit soort verbindingen afschermt. Dat is alleen niet door mij met zekerheid vast te stellen. We zijn hierin afhankelijk van de provider ter plekke.
hartelijk dank niet gelukt we gaan morgen wel een Spaanse telefoon chip kopen want we blijven hier nog bijna 1 jaar in Spanje.
Reputatie 7
Badge +17
Als ik nu hier naar buiten kijken word ik groen van jaloezie, Dauve. Gelukkig heb je zelf een praktische oplossing voor ogen want ik vermoed dat ik weinig aan het oorspronkelijke probleem kan doen. Geniet van je tijd daar!
Niet jaloers worden hier heb ik 50 jaar heeeeel hard voor gewerkt om een paar jaar te kunnen genieten ..
vr gr en bedankt voor de hulp

Reageer