Beantwoord

Mobiel bereik Waalre slecht

  • 20 July 2020
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Hier in de buurt (Waalre) is erg slecht bereik via KPN op mijn mobiele telefoon. Ik heb soms 1 streepjemaar regelmatig geen bereik waardoor ik niet bereikbaar ben. Mijn telefoon niet eens over gaat aks ik gebeldĀ  wordt maar meteen overgaat naar voicemail. Zelfs bezoek zegt dat het hier bagger bereik is. Kan hier ietsĀ  aan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 28 July 2020, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Auk36, welkom op het forum!Ā 
Bedankt voor je bericht, het is ontzettend vervelend om zo thuis geen bereik te hebben!
Allereerst wil het vaak helpen Wifibellen op je toestel aan te zetten. Zo ben je in ieder geval altijd bereikbaar als je wifi hebt!
Binnenshuis kunnen we bereik helaas niet echt garanderen. Is dit al langer zo?Ā 

Wifibellen heb ik ingesteld. Toch kan niet iedereen mij bereiken. Hier in de buurt is het een bejend oroblemm. Gewoon bagger.....

Reputatie 7
Badge +20

Als je via wifi belt moet je volledig onafhankelijk zijn van het mobiele netwerk. Als je belt, staat er dan ook in beeld dat je via wifi belt?
Daarnaast is het ook belangrijk dat je een goede wifiverbinding hebt thuis. Als die verbinding niet goed is (en je KPN thuis hebt) kun je onze online wifimanager doorlopen om je wifi te verbeteren!

Er staat een icoontje op mijn telefoon dat ik met wifi bel. Ik zal het in de gaten houden en alles in huis nakijken. Daarmee is het orobkeem in de buurt en voir bezoek niet opgelost. Binnen is er 0 tot 1 streepje mobiel bereik. Buiten hooguit 2 als je geluk hebt.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even met je mee!Ā Kun je je gegevens invullen in jeĀ profielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden?

Sorry ik geef geen persoonlijke gegevens op via een of andere link. Zeker geenĀ  bankgegevens. Mij gaat het erom dat het mobiel bereik hier in de buurt niet goed is. Zelf heb ik geen eigen abonnement bij KPN, dit is een zakelijk abonnement via een werkgever.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

Als het om een zakelijke aansluiting gaat kun je dit het beste door je werkgever laten melden. Zij kunnen hierover dan contact met ons opnemen!

Ga ik doen. Dank je voor het antwoord.