Vraag

mobiel niet bezorgd ivm eind datum ID klopt niet

  • 1 December 2020
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Goedendag, vanavond werd de telefoon bezorgd. Alleen bleek de datum wanneer ID kaart verloopt niet te kloppen. Nu heb ik waarschijnlijk bij aanvraag mobiel+ abb verkeerde datum ingevuld. Hij verloopt pas in 2028, maar misschien dag of maand verkeerd. Hoe kan ik dit nu veranderen? Telefoon staat nu nog onder abb van Vodafone. Deze zal overgaan eind december naar KPN. Graag bericht. Gr

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Ellenvdbrink! Als een toestel aan de deur geweigerd is dan annuleren we de bestelling vanzelf. Op het moment dat deze bestelling is geannuleerd kan je een nieuwe bestelling doen en daarbij de juiste gegevens invullen. Via deze pagina kan je de voortgang van de bestelling volgen en voor jezelf bevestigen dat de eerste bestelling is geannuleerd.

Wat betreft het Vodafone abonnement; deze blijft maandelijks opzegbaar als je zelf geen verlenging doet hiervoor. Je kan dus gewoon wachten tot deze bestelling geannuleerd is en dan een nieuwe bestelling doen zonder dat je abonnement wordt stopgezet. Mocht je meer informatie nodig hebben dan zou het handig zijn je profiel in te vullen en dat hier te laten weten zodat ik de bestelling voor je kan volgen.Â