Beantwoord

Mobiel nummer op afstand doorschakelen

  • 23 July 2020
  • 7 reacties
  • 1513 keer bekeken

Bestaat er een mogelijkheid om een mobiel nummer op afstand door te schakelen, bvb via mijn KPN ?

Dit zou handig zijn voor een groepje personen die samen een bereikbaarheidsdienst vormen en niet steeds fysiek op kantoor zijn

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 23 July 2020, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Helaas. Een mobiel nummer kan alleen doorgeschakeld worden van af het toestel zelf. Dus alleen diegene die het toestel heeft kan doorschakelen naar 1 v.d. andere nummers.

Helaas,

 

zou wel een mooie aanvulling zijn

kan het wel met een vast nummer ?

Ja. Een vast nummer (mits i.c.m. KPN internet genomen) kan via MijnKPN doorgeschakeld worden.

Alleen doorschakelen bij niet opnemen/ingesprek/onbereikbaar. Maar dat doet ‘het’ natuurlijk ook.

*onbereikbaar is bij een vaste telefoon bijvoorbeeld als het modem waar ie aan zit niet werkt.

ok, duidelijk

https://www.cheapconnect.nl/hulp/faq/ ga naar :
Vragen met betrekking tot uw VoIP account -> VoIP: Hoe kan ik meerdere SIP accounts over laten gaan.
Communicatie met die club is uiterst merkwaardig maar het werkt perfect..

De tekst gaat alleen over SIP (“voip-vast”) maar het werkt ook naar alle andere nummers, weet ik uit ervaring.

( "en weer verlaat een tevreden klant de winkel" -Herman Finkers- )

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Wim Sleeuw, zo te zien ben je al helemaal geholpen door Peter en Kees, fijn om te zien. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.