Beantwoord

Mobiel nummer wijzigen in contract

  • 28 April 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb vorige week gesproken met een medewerker van KPN die zou het mobiele nummer van mijn oma actief stellen. Tot op heden is dat nog niet gebeurd. Graag Zou ik hier contact over willen hebben wanneer dit geregeld is. De medewerker gaf aan dat het abonnement nog een maand actief gezet zal worden en daarna overgaat naar een prepaid kaart. Het is al weer 5 dagen geleden maar mijn oma kan nog steeds niet bellen of gebeld worden.

admin: privégegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 April 2020, 19:44

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Sven940, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op basis van het ordernummer heb ik even gekeken, en ik zie dat het vandaag alsnog omgezet is. Of beter gezegd, teruggezet. De omzetting naar prepaid laat nog even op zich wachten. Hier is rond 17.45 ook een mail over verstuurd, heb je die ontvangen (net nadat je deze vraag op het Forum had gesteld)? Want daarmee is het dan volgens mij opgelost toch?

Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je alsnog verder!

Reputatie 7
Badge +21

@Sven940, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het inderdaad al opgelost?

Reageer