Beantwoord

Mobiel opwaarderen

  • 30 december 2013
  • 1 reactie
  • 3636 keer bekeken

Ik kan nog steeds niet opwaarderen. Ik heb de instructies gevolgd. Nadat ik mijn bankrekening nummer heb opgegeven en mijn naam heb ingevuld heb ik niets meer gehoord. Wanneer ik nu probeer op te waarderen krijg ik een fout melding. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

icon

Beste antwoord door Shugosha 30 december 2013, 11:50

Nadat de SMS is gestuurd met de tenaamstelling zoals op de bankpas, dan krijgt u binnen 5 werkdagen een bijschrijving van 1 cent waarbij een nieuw pincode zal staan. Deze zal dan te vinden moeten zijn op het rekeningnummer dat u hebt opgegeven.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Nadat de SMS is gestuurd met de tenaamstelling zoals op de bankpas, dan krijgt u binnen 5 werkdagen een bijschrijving van 1 cent waarbij een nieuw pincode zal staan. Deze zal dan te vinden moeten zijn op het rekeningnummer dat u hebt opgegeven.

Reageer