Mobiel opwaarderen

  • 3 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3507 keer bekeken

Beste KPN, Ook ik heb mijn rekeningnummer ingevuld en toen een sms ontvangen waar ik mijn naam welke op de betaalpas staat heb moeten antwoorden. Heb dit op 21-12-2013 gedaan en tot op heden nog niets mogen ontvangen. Heb nu hand en spandiensten moeten doen om mijn tegoed op te waarderen. Wanneer kan ik de pincode ontvangen. Heb vanavond nog maar een keer mijn naam terug geantwoord op die mail.

Het vreemde is dat ik het met 2 verschillende toestellen heb aangevraagd en van beiden nog niets heb gehoord.

Graag antwoord, want ik zit een beetje omhoog met opwaarderen.


2 reacties

Reputatie 1
Badge
Goedemiddag,

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Als je dit echter dit weekend geregeld wilt hebben raad ik je aan onze klantenservice te bellen via 0800-0105.

Anders ontvang ik graag via een privé-bericht je 06-nummer.

Met vriendelijke groet,

Bart Jan

Reputatie 7
Badge +3
Beste svanderpost,

Is het inmiddels opgelost?

We horen het graag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer