Beantwoord

Mobiele aankopen

  • 5 March 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik zie op de rekening mobiele aankopen met vage codes. Hoe kan ik zien wat nu gekocht is? Hoe kan ik dit tegen houden?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 March 2019, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Bocram, welkom op het forum. Dit kunnen apps zijn maar ook in-app aankopen, bijvoorbeeld extra opties/levens binnen een spelletje. In verband met privacy kunnen wij niet alles zien. Wél kan ik deze optie voor je uitzetten mocht je dit willen. Zou je je profiel ook aan willen vullen? Dan kijk ik dit voor je na.
Hallo,
als jullie het niet kunnen zien en ik kan het niet zien, hoe kan ik dan checken wat dit is geweest? Graag inderdaad de optie uitzetten.
Reputatie 7
Badge +24
Ik vermoed dat je een iPhone hebt, dan komt er op onze factuur alleen een code. Met deze code kun je bij Apple navragen wat de aankoop is geweest. Tevens ontvang je ook een e-mail van de Apple Store op je Apple ID e-mailadres als je een aankoop hebt gedaan. Ik heb voor dat mobiele nummer nu uitgezet.
Hallo,

Jullie zouden de optie uitzetten, helaas zie ik nog steeds mobiele aankopen. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Als KPN haar beloften dan niet nakomt, dan moet je er zelf maar weer achteraan. 🙄


Bron.
Reputatie 7
Badge +24
Voor het nummer dat jij hebt ingevoerd hier, eindigend op 718 is deze mogelijkheid zoals verzocht uitgezet per 6 maart. Ik heb even verder gekeken naar alles op je adres en zie dat er op de laatste facturen aankopen zijn gedaan van een ander nummer, eindigend op 926. Ook voor dit nummer kan ik dit blokkeren. Verder zie ik ook nog een 3e mobiele nummer, wil je dat ik dit ook gelijk blokkeer?