Beantwoord

Mobiele bestelling geannuleerd

  • 22 July 2020
  • 4 reacties
  • 21 keer bekeken

Sorry dit alles is echt godsgeklaagd……

Hardwerkende burgers worden door KPN ronduit genaaid. sorry voor de bewoording.

Je bestelt na vele jaren een nieuw GSM toestel, met verlenging abb, of dat denk je, en je hoort vervolgens een week helemaal niets…… en dan krijg je te horen dat alles is gecanceld ?  Tjonge wat een service van KPN

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 3 August 2020, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Mother of god….. ook al was Jorg Kramer de koning van Nederland.

 

Wat een ontiegelijk zooitje is het bij KPN.

Ik kan echt niet begrijpen dat Jorg zichzelf nog in de spiegel durft aan te kijken !

Als een zeer trouwe client, een order plaatst t.b.v. verlenging gsm abb. en gelijk nieuw toestel besteld, Vervolgens na 8 dgn niet meer te hebben vernomen, belt en dan na 19 minuten in de wacht te hebben gehangen,  dan via de chat mag vernemen dat er i.p.v. een verlenging een nw abb is aangevraagd, en derhalve de gehele order is gecanceld ? En dat het betaalde binnen 7 dgn terug betaald zou moeten zijn, hetgeen niet het geval is ?? 

Bam… flash back naar 2007, toen was er sprake van de aanvraag van een vaste telefoon aansluiting, en ook daar kwam toen ook helemaal niets van terecht, er was totaal niets van bekend, moraal van dit verhaal er is in die 13 jaar bitter weinig verbeterd. 

 

Er is echt zeer veel voor verbetering vatbaar…….

 

Admin: bericht in oud topic verplaatst naar eigen topic

Badge +19

Overdrijf niet zo zeg!! Vertel gewoon wat er aan de hand en en het wordt hier opgelost. Bij miljoenen mensen gaat het wel goed. Zelf ben ik al sinds 1991 klant en heb nog nooit een probleem gehad of de klantenservice nodig gehad. Dus Jorg kijk gerust in de spiegel!!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mathilde Willink-de Doelder, welkom op het forum! 
Bedankt voor je bericht, een bestelling/verlenging hoort natuurlijk gewoon goed te verlopen en hoort niet zonder reden geanulleerd te worden. Is het inmiddels nog gelukt te verlengen?

Als je wilt kijk ik graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!