Beantwoord

Mobiele dienst 3555 Payinfo

Ik heb klaarblijkelijk in november een 2-tal sms berichten ontvangen van 3555.
Taal wat het is lijkt pools. Ik heb niks besteld ofzo. Dus snap er eigenlijk niet zoveel van.
Kost me geen wereld bedrag, € 3,50. Maar toch. Via Payinfo nu alles geblokkeerd.

Maar mijn vraag. Kan ik deze kosten bij de KPN terug krijgen aangezien ik niks heb aangevraagd of besteld.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 december 2018, 13:23

De factuur is er inmiddels, en ik heb ook meteen de correctie voor je ingevoerd. De € 3,50 aan kosten worden op de factuur van januari vergoed! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Dank je wel alvast.
Reputatie 7
Badge +19
De factuur is er inmiddels, en ik heb ook meteen de correctie voor je ingevoerd. De € 3,50 aan kosten worden op de factuur van januari vergoed! 🙂
Heb de gegevens toegevoegd
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond klaassens89, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat goed dat je hier alsnog even achteraan gaat! Een voorwaarde voor het terugvragen van de kosten is wel dat het nu geblokkeerd is en je geen betaalde SMS meer kan verzenden of ontvangen. Als ik je bericht zo lees heb je dat inmiddels al gedaan, super!

Je kan de kosten die je hebt gemaakt hiervoor eenmalig terugvragen. Dit kan via onze klantenservice, maar ook via mij! Zou je in dat geval jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit alles is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor de gegevens!

Helaas kan ik de factuur van december, met de verbruik gegevens van november, nog niet inzien. Ik kan de vergoeding dus nog niet invoeren. Op het moment dat deze factuur ook voor mij inzichtelijk is kan ik het vergoeden. Die vergoeding zal dan in januari van de facturatie afgaan!

Reageer