Beantwoord

Mobiele rekeningen niet in te zien door werkzaamheden MijnKPN

• 8 juni 2016
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik heb KPN compleet. Nu heb ik 2 mobiele abbonementen afgesloten. Ik krijg deze niet gekoppeld, dus ik kan niet zijn wat mijn rekeningen zijn, wel van tv, vast bellen en internet. Maar niet van de mobiele abbonementen. Vanwege werkzaamheden is er tot eind juli niet te koppelen. Maar ik zou toch graag mijn fakturen inzien, hoe doe ik dat??

Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 8 juni 2016, 20:46

KPN Webcare medewerker @Paul_ geeft in een eerder topic dit antwoord:

Paul_ schreef op 8 jun '16 om 11:35u

Welkom op het forum @Lokhoff. Goed dat je hier je vraag stelt.

We zijn druk bezig met het combineren van de MijnKPN voor vaste diensten, en voor mobiele diensten. Dus dat je nog maar 1 gebruikersnaam , en 1 wachtwoord hoeft te gebruiken. De reden dat jij deze foutmelding krijgt heeft daar mee te maken. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Als je graag jouw gegevens in wilt zien kan dat wel gewoon via deze pagina. Dat werkt ook gewoon op een mobiel toestel.

Excuses voor het ongemak! Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik het graag.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
KPN Webcare medewerker @Paul_ geeft in een eerder topic dit antwoord:

Paul_ schreef op 8 jun '16 om 11:35u

Welkom op het forum @Lokhoff. Goed dat je hier je vraag stelt.

We zijn druk bezig met het combineren van de MijnKPN voor vaste diensten, en voor mobiele diensten. Dus dat je nog maar 1 gebruikersnaam , en 1 wachtwoord hoeft te gebruiken. De reden dat jij deze foutmelding krijgt heeft daar mee te maken. Op deze pagina vind je daar meer informatie over.

Als je graag jouw gegevens in wilt zien kan dat wel gewoon via deze pagina. Dat werkt ook gewoon op een mobiel toestel.

Excuses voor het ongemak! Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum , goed dat je hier die vraag stelt.

Peter geeft grotendeels eigenlijk al antwoord op je vraag zie ik. Ik help je met die facturen maar heb daar wel wat gegevens voor nodig.

Reageer je op mijn privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +24
, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de facturen via een andere weg hebt opgevraagd.

Als ik je er toch nog bij kan helpen, reageer dan op mijn privébericht :)

Reageer