Beantwoord

Mobiele telefoon gaat slechts een paar tellen over

• 8 december 2018
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo,

Ik ontvang geen oproepen meer op mijn mobiele telefoon (Huawei Mate 9). Dit geldt voor alle inkomende oproepen. Hij gaat een aantal keer over en je krijgt dan de voicemail. (deze is inmiddels uitgezet, wat geen verschil geeft). Een aantal weken geleden heb ik wel een 2e simkaart in de telefoon gehad(dual Sim)

Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan oplossen..
icon

Beste antwoord door Nadia 10 december 2018, 19:07

Welkom RoyvandeGeer op het KPN forum 🙂 Wat ontzettend onhandig dat je telefoon zo kort overgaat. Ik durf niet te zeggen hoe je dat via de instellingen van je toestel kunt aanpassen, maar ik heb wel een ander idee.
Allicht dat je de rinkeltijd kunt verlengen. Je kan tot maximaal 20 seconden het gesprek over laten gaan. Daarna schakelt het inkomende gesprek over naar je voicemail, mits je deze aan hebt staan.
De code is: **61 *+3162JOUW NUMMER*11*aantal seconden#beltoets

Voorbeeld wanneer je 20 seconden wilt over laten gaan: **61 *+3162JOUW NUMMER*11*20#beltoets

Ik ben erg benieuwd of dit je helpt. Laat je het weten? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hey RoyvandeGeer, is het inmiddels gelukt de rinkeltijd te verlengen? Daar ga ik vanuit. Je hebt hier geen post meer achtergelaten. Ik sluit daarom je topic. Als dat niet het geval is, dan kun je het hier nog laten weten 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Hey Roy, heb je nog wat aan mijn post gehad? Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Welkom RoyvandeGeer op het KPN forum 🙂 Wat ontzettend onhandig dat je telefoon zo kort overgaat. Ik durf niet te zeggen hoe je dat via de instellingen van je toestel kunt aanpassen, maar ik heb wel een ander idee.
Allicht dat je de rinkeltijd kunt verlengen. Je kan tot maximaal 20 seconden het gesprek over laten gaan. Daarna schakelt het inkomende gesprek over naar je voicemail, mits je deze aan hebt staan.
De code is: **61 *+3162JOUW NUMMER*11*aantal seconden#beltoets

Voorbeeld wanneer je 20 seconden wilt over laten gaan: **61 *+3162JOUW NUMMER*11*20#beltoets

Ik ben erg benieuwd of dit je helpt. Laat je het weten? 🙂
Het is bij mij wel iets anders maar ik kan verder niet echt veranderen. Welke instelling zou niet goed moeten staan?
Reputatie 7
Instellingen -> SIM & netwerk.
Zo is het tenminste op mijn OnePlus 5T en ik neem aan dat dat op jouw Android toestel niet veel anders zal zijn.
Ja zelf bellen gaat wel. Als dat in te stellen is, is de vraag waar ik dat kan.
Reputatie 7
Kan je zelf wel bellen?
Bij dual sim telefoons kan je normaliter instellen waar een sim voor gebruikt wordt, spraak, data of beide. Staat die waarde wel goed op de sim kaart die je gebruikt.

Reageer