Beantwoord

Mobiele telefoon gevonden, waar is de eigenaar?

Ik heb een telefoon gevonden met simkaart code 859***** kan iemand me helpen? is een samsung galaxy cover 4
Admin: titel aangepast en gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Nadia 5 september 2018, 17:37

Hey Natascha, welkom op het KPN forum 🙂 Wat een held ben je ook! Goed dat je via dit topic de eigenaar van het toestel probeert te traceren 🙂 Het toestel afleveren bij het politiebureau is een idee. Maar ik wil ook wel even kijken of ik contact kan krijgen via een mailbericht met de ongelukkige. Ik heb je een privébericht gestuurd, misschien dat we samen iemand heel blij kunnen maken 😃

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ga ermee naar de gemeente of de politie? Volgensmij hoef je alleen maar te melden bij de Politie dat je die telefoon heb gevonden, en zodra ze de eigenaar hebben gevonden breng je hem langs of houden ze hem vast? Anders eens proberen de provider te contacteren van de sim-kaart, die kunnen dan de eigenaar hun email sturen.
Reputatie 7
Badge +12
Hey Natascha, welkom op het KPN forum 🙂 Wat een held ben je ook! Goed dat je via dit topic de eigenaar van het toestel probeert te traceren 🙂 Het toestel afleveren bij het politiebureau is een idee. Maar ik wil ook wel even kijken of ik contact kan krijgen via een mailbericht met de ongelukkige. Ik heb je een privébericht gestuurd, misschien dat we samen iemand heel blij kunnen maken 😃

Reageer