Beantwoord

mobiele telefoon kosten kpn bij abonnement overzetten

  • 1 December 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Via contact storingsdienst ( defecte tv kastje) is gelijk glasvezelabonnement aangepast na 6 jaar

nu forse extra mobiele kosten buiten bundel 

is dit normaal?

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 4 December 2020, 21:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Jan Hoofddorp. Welk nummer heb je gebeld om ons te bereiken? Ons gratis nummer is 0800-0402. Als je ons telefonisch wilt bereiken kan je die altijd gratis bellen. 

Ja, inderdaad 0906 0400380

ik heb bij begin gesprek ws gedacht dat kosten van mobiele abonnement af ging.

Wel jammer dat medewerker (Erik) mij dit niet aangaf toen ik over een nieuw abonnement begon, of aangaf dat hij mij terug ging bellen. 

Nu een beetje wrang gevoel bij afsluiting nieuw abonnement. 
had (€32) uitgespaard.

 

groet jan en dank voor je reactie