Beantwoord

Moet 5 werkdagen wachten totdat kpn actie neemt

  • 30 March 2020
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Badge

Irritant dat mijn nieuwe simkaart het niet doet en de medewerker van KPN zegt dat ik 5 werkdagen moet wachten voordat ze in actie komen. Hij hoopt dat in de tussentijd het probleem verholpen wordt.

Volstrekt onacceptabel omdat ik als ondernemer nu mobielloos ben. 

De verkoopmensen van KPN vond dit een paar weken terug een goed idee dat ik van het ene kpn abonnement naar het andere kpn abonnement beter kon onverstappen. En daarvoor een nieuwe simkaart heb gekregen. 

icon

Beste antwoord door Bart Schwarz 31 March 2020, 09:06

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi @Bart Schwarz . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie. Er is iets misgegaan, begrijp ik. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt. 

Badge

Hoi Erwin,

 

Ja gewoon bizar. Fijn als je er even naar kunt kijken! Groet, Bart

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bart Schwarz Bart hier! Ik pak 'm even van Erwin over. Als ik het goed zie kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden, klopt dat? Er was een probleem met het activeren van je nieuwe simkaart en dat is gelukkig opgelost, voor zover ik zie. 

Badge

Hallo @Bart Schwarz Bart hier! Ik pak 'm even van Erwin over. Als ik het goed zie kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden, klopt dat? Er was een probleem met het activeren van je nieuwe simkaart en dat is gelukkig opgelost, voor zover ik zie. 

 

Ja het is geregeld. Gelukkig!

Reageer