Music Box Spotify

  • 15 juli 2015
  • 1 reactie
  • 254 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een probleem met het instellen van mijn Music Box met Spotify-connect.

Sinds de nieuwe update van de app en update iPhone kan ik de music box niet meer instellen. Ik heb het ook met een Android-toestel geprobeerd, maar ik krijg dezelfde melding. Wat doe ik fout?

Ik heb de handleiding gevold en de Music Box al tientallen keren gereset.Het installeren op een andere Wifi-netwerk levert dezelfde foutmelding op. Na het instellen blijft wel het blauwe lampje constant branden.

Zie toegevoegde afbeelding:

IMG_0086.PNG


1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste Remco,

Welkom op het forum. Heel vervelend dat de app na de update niet meer naar behoren werkt via zowel iOS als Android! Ik adviseer je om even contact op te nemen met de ontwikkelaars van deze app, daar dit niet iets is wat KPN ondersteunt. Ik zelf kan je dan ook niet van antwoord voorzien. Hopelijk kom je hier toch verder mee! 

Reageer