Beantwoord

mutatiekosten blokkeren betaalde diensten

• 17 juli 2015
  • 4 reacties
  • 370 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik vraag me af of meer mensen dit mee gemaakt hebben, ik heb mijn nummer laten blokkeren

voor betaaldienst [sms] waar ik anders 12 euro per week voor moest betalen, de uiterst

vriendelijke medewerkster had het gelukkig snel geregeld maar wat schetst mijn verbazing nu

ik mijn rekening zie ik moet er 17 euro ex btw voor betalen [ruim 20 euro dus] dit is mij niet

verteld.

Ik heb zelfs tijdens ditzelfde gesprek mijn abbonement met 2 jaar verlengd, dit is toch niet netjes

te noemen???

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marcia_ 24 juli 2015, 17:14

Naar aanleiding van je bericht heb ik de verkeerde blokkade eraf gehaald en de kosten vergoed. Je krijgt dit op de volgende factuur weer in mindering gebracht. Nog even ter bevestiging: de smsdiensten blijven gewoon geblokkeerd. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Fijn weekend!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Pee,

Welkom op het forum. Dit is inderdaad niet netjes te noemen! Je had hier natuurlijk over geïnformeerd moeten worden en niet pas op de factuur moeten constateren. Daarom kijk ik graag met je mee. Ik stuur je een privébericht met wat informatie en vragen. Wil je daarop reageren? Dan ga ik voor je aan de slag, zodra ik je gegevens heb ontvangen. 
Dank u voor uw antwoord, natuurlijk wil ik reageren.

Vriendelijke groet Petra

Reputatie 7
Badge +28
Naar aanleiding van je bericht heb ik de verkeerde blokkade eraf gehaald en de kosten vergoed. Je krijgt dit op de volgende factuur weer in mindering gebracht. Nog even ter bevestiging: de smsdiensten blijven gewoon geblokkeerd. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd. Fijn weekend!

Hartelijk bedank voor de moeite.

Petra

Reageer