nano sim kaart besteld en niet ontvangen.

• 7 november 2014
  • 3 reacties
  • 542 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Beste,

Op 14 oktober 2014 heb ik via een formulier dat ik ontvangen heb via KPN filiaal een nieuwe nano prepaid simkaart  besteld ter vervanging van mijn oude HI prepaid simkaart die niet meer past in mijn nieuwe toestel.

Op 20 oktober 2014 is deze na telefoninsch navraag bij de klanten service  aangemaakt en naar zeggen ook verstuurd. Bezorgtijd binnen 1 a 2 werkdagen. Helaas niets ontvangen. Wel het bedrag van €9,15 afgeschreven van mijn beltegoed. Oude Simkaart is per 20 oktober 2014 tevens geblokkeerd.

Na heel veel minuten en veel emails met de klantenservice geen mogelijkheid te achterhalen waarom de simkaart niet ontvangen is. Moest maar afwachten. Wel is het afgehouden bedrag teruggeboekt naar mijn beltegoed

Na de zoveelste poging is er op 30 oktober 2014 een nieuwe sim aangemaakt en naar zeggen ook  verstuurd. Tevens wederom €9,15 afgehouden van mijn beltegoed. Helaas tot op heden 07 november 2014 niets ontvangen.

Wederom met de klantenservice en het KPN filiaal gebeld en gemaild waar mijn sim kaart bleef. Wederom werd de € 9,15 teruggeboekt naar mijn beltegoed.

Op 6 november 2014 wederom gebeld met de klanten service. Na een uur aan de telefoon gehangen te hebben viel ik van de ene verbazing in de andere.

Deze persoon wist mij uiteindelijk te vertellen dat de simkaart niet verstuurd is vanwege dat het simkaartnummer niet overeenstemt met mijn telefoonummer.  

Tevens zou ik een sms gestuurd hebben naar het buitenland terwijl ik niet gebruik kon maken van mijn telefoon op 19 oktober 2014. Geen kosten afgeboekt van mijn beltegoed. Rara hoe kan dit allemaal.

Tevens gaf zij mij te kennen dat ik maar naar een KPN winkel moest gaan om een nieuwe prepaid simkaart te halen en dat mijn simkaart niet meer geactiveerd kon worden.

Conclusie in dit verhaal. Telefoonnummer niet meer te gebruiken vanwege ontbrekende simkaart. Beltegoed ad € 29,43 niet meer benaderbaar.

Op 7 november 2014 wederom een mail gestuurd en dit verhaal verteld. Desbetreffende kpn klantenservice medewerker bleef maar volhouden dat de kaart op 30 oktober 2014 verstuurd is. Ik zou maar contact opnemen met Postnl om te vragen waarom mijn simkaart niet bezorgd is. 

Helaas is er geen doorkomen aan bij deze logge, starre organisatie. Je komt niet verder met deze klantenservice. Leidinggevende hoor je en zie je niet. Verschuilen zich achter de enorme problemen die KPN heeft met een starre klantenservice.

Jammer dat zo de klanten de deur uit gejaagt worden

Ik ben aan mijn eide van mijn latijn. Kan iemand mij vertellen hoe ik weer aan mijn beltegoed kom?

JGO

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Het is een behoorlijk verhaal en ik hoop dat u zo snel mogelijk de simkaart krijgt met het bijbehorde beltegoed. Echter, dit forum is voor KPN Abonnementen en KPN prepaid. Hi heeft een eigen forum waar u dit verhaal kan plaatsen. De medewerkers van dat forum kunnen u hierbij verder helpen.

Ik ga ervan uit dat ze met behulp van het oude simkaartnummer u hierbij een oplossing kunnen bieden.

Bedankt voor uw reactie,

Ik heb ook geprobeerd om mij aan te melden
op hi forum. Helaas door alle wijziging door KPN is mijn HI nummer niet meer bekend bij HI forum doordat dit 3 weken geblokkeerd is. Derhalve heb mij gewend tot het KPN forum.
Reputatie 7
Badge +28
Beste Jgo,

Wat een verhaal! Zoals Shugosha al aangaf, dien je hiervoor in principe bij Hi te zijn, maar ik ga proberen om je verder te helpen met deze vervelende situatie! Zou je mij in een privé bericht willen voorzien van je 06-nummer, oude SIM-kaartnummer en je adres? 

Reageer