Vraag

Niet gebeld kunnen worden

  • 25 March 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedenavond,

 

Sinds een aantal maanden heb ik het probleem dat ik niet gebeld kan worden. In het begin was dit nog te doen, omdat de oproepen er soms wel doorkwamen.

 

Dit is nu echter niet meer het geval, ik kan door niemand gebeld worden (wat het voor mijn werk een stuk moeilijker maakt). 

 

Het gaat om een Samsung Galaxy S9, met nieuwe simkaart (was één van de eerste dingen die ik tevergeefs heb geprobeerd). Ook heb ik de netwerkinstellingen al een keer gereset en alle andere voorkomende dingen.

 

Ook zou er vanuit de technische dienst contact met me worden opgenomen (na een chatgesprek met een medewerker), maar dit is nooit gebeurd.

 

Ik hoor graag wat ik hieraan kan doen, want het begint nu wel behoorlijk vervelend te worden.

 

Alvast bedankt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gertjan, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Kun jij nog wel zelf bellen? Heb je wat streepjes betreft wel goed bereik? En werkt internet wel goed?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hi Gertjan, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Kun jij nog wel zelf bellen? Heb je wat streepjes betreft wel goed bereik? En werkt internet wel goed?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Goedemorgen Alex,

 

Mijn profiel is volgens mij aangevuld. Zelf kan ik wel bellen (nog wel, dit is ook redelijk beperkt). Met het bereik, hier heb ik ook soms wel, soms geen streepjes staan. Hierbij is het ook niet afhankelijk waar ik ben. 

 

Heb de simkaart ook al in een andere telefoon geprobeerd, alleen hier heb ik ook precies hetzelfde. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel Gerjan. Zoals afgesproken heb ik dit doorgezet naar onze technische afdeling. Het is daar wel druk, met pijn in mijn hart moet ik je meedelen dat het maximaal 7 werkdagen kan duren.

Ik hoop oprecht dat je dit nog even vol kunt houden. :)  

Dankjewel Gerjan. Zoals afgesproken heb ik dit doorgezet naar onze technische afdeling. Het is daar wel druk, met pijn in mijn hart moet ik je meedelen dat het maximaal 7 werkdagen kan duren.

Ik hoop oprecht dat je dit nog even vol kunt houden. :)  

Goedemorgen, 

Onlangs meerdere malen contact gehad met de technische dienst en het probleem leek verholpen. Echter nu doet het zich weer voor.

 

Heb de datums en telefoonnummers opgeschreven van degene die me probeerden te bellen, omdat het niet duidelijk is waar dit probleem vandaan komt. Middels PB zou ik dit door kunnen geven (als dit helpt).

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gerjan, dat is een beetje balen. Ik ga de ticket weer heropenen en doorzetten naar de technische mensen. Wacht dus even af tot ze contact met je opnemen, zoals de vorige keer. Ik heb ook doorgegeven dat je op verzoek nummers en tijdstippen hebt.