Beantwoord

Niet gelukt om bundel te kopen

  • 24 juli 2018
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer om de Onbeperkt Online bundel (*143#) te kopen, maar ik krijg de melding "Beste klant, het is niet gelukt om de KPN Onbeperkt Online bundel te kopen". Ik heb vandaag mijn saldo opgewaardeerd, er staat nu €10,00 op. Toch krijg ik, ook via de MijnKPN app, de melding dat ik de bundel niet kan kopen (inclusief een #0613 foutmelding, die niet van toepassing is). Wat kan ik hier aan doen?

Met vriendelijke groeten,
Jordy
icon

Beste antwoord door Alex_P 5 augustus 2018, 20:16

Jordy. Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi JordyvdB. Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +19
Jordy. Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer