Beantwoord

Niet goede aantal belminuten

  • 27 July 2020
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo, ik heb een onbeperkt data abbonement met 150 min bel/sms. Maar als ik op MijnKPN kijk staat er dat ik al 17 van de maar 29 min heb verberuikt. Waar is mijn overige 131 min gebleven?. Ik ben in duitsland nu. Maar dat is toch gewoon een land in de EU? Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door RBxx 27 July 2020, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Sven van Klink 

Loopt dit abonnement al lang of is het pas heel recent in deze maand ingegaan? In het laatste geval heb je de belminuten ‘naar rato’ van het aantal resterende dagen in deze eerste maand gekregen.

Op 1 augustus krijg je dan de volledige 150 minuten voor de maand augustus en zo gaat het daarna in iedere volgende maand.

Reputatie 7

Hoi @Sven van Klink, welkom bij ons op het forum. Net als Ruud heb ik het vermoeden dat het abonnement gedurende de maand is gewijzigd, waardoor je het deel van het abonnement hebt gekregen voor de rest van de maand. Heb je het abonnement inderdaad gewijzigd? Als dat zo is zal je vanaf vandaag weer de volledige bundel zien, klopt dat?

Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, en hieronder een seintje geven. Dan weet ik dat ik met je mee kan kijken.

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Sven van Klink, betekent dat dat je bundel nu klopt? Als dat niet zo is, of als we iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Ja het gewijzigde abbonement was inderdaad het geval. Sorry voor de late reactie. Enorm bedankt voor de snelle hulp! :)

Reputatie 7

Graag gedaan @Sven van Klink, goed om te lezen dat het zo inderdaad klopt :slight_smile: Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!