Beantwoord

Niet herkende afschrijving

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

In de maand mei heb ik volgens de factuur voor €36,96 aan online aankopen gedaan. Deze online aankopen zijn helaas nergens te herkennen of terug te vinden.
Voor meer info hierover, stond ook onderstaande op de factuur vermeld;
"Raadpleeg bij vragen rechtstreeks de aanbieder waarvan u de service afneemt."

Na verscheidene mails met iTunes verwijzen zij mij nu door/terug naar KPN.
(Zie ook mail van iTunes hieronder)

Het verschil tussen mijn werkelijke aankopen en het afgeschreven bedrag, bedraagt €15,99.
Toevallig genoeg is dit zelfde bedrag eerder ook teruggestort door iTunes door een dubbele afschrijving vanaf hun kant. Dit lijkt mij een mogelijke oorzaak, maar het blijft een onterechte afschrijving.

Het is mij momenteel niet duidelijk waarom dit is gefactureerd, en waar ik moet zijn om dit op te lossen.
Waar bij KPN kan ik deze situatie voorleggen, en wie kan mij hiermee verder helpen?

--

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2019, 11:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @WilloWijnhut, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is natuurlijk nooit fijn dat je niet weet waarvoor je betaald en of dat ook het juiste bedrag is. Uiteraard wil ik hier ook graag duidelijkheid in krijgen, voor jou!

Je kan in ieder geval op de specificatie van de factuur van juni vinden wat je in mei hebt gekocht of aangeschaft. Open de factuur en scroll naar beneden, dan vind je de specificaties. Mocht dat nou geen opheldering geven, ga ik voor je kijken. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje, dan kan ik voor je op zoek!
Hoi Susan,

Dankje! Ik heb de factuur nog eens bekeken, hier staat inderdaad de afschrijving van 15,99 tweemaal in. (bijlage).
Dit bedrag is eerder door iTunes foutief gerekend en heb ik toen teruggekregen. Helaas wordt het nu dus wel weer afgeschreven door KPN.

Ik heb mijn Forum profiel verder aangevuld, zou je dit willen checken?
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
@WilloWijnhut, ik heb even gekeken en zie inderdaad meerdere aankopen staan. Echter kan ik hierin niet zoveel voor je betekenen. Het enige wat wij bieden is de optie / mogelijkheid om aankopen via jouw KPN factuur te betalen. De kosten die je maakt krijgen wij door en factureren wij, verder kijken we niet waar het voor is of iets dergelijks.

Ik raad aan om hiervoor even (of nog een keer) bij iTunes of de store aan te kloppen waar het vandaan komt. En, indien jij het niet aanschaft, je iTunes wachtwoord even wijzigen voor de zekerheid.

Reageer