Vraag

Niet ingaan van eerder afgesproken verzoek tot prepaid

• 28 september 2016
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Beste meneer/ mevrouw,

Ruim een maand geleden heb ik telefonisch met een medewerker van KPN mijn, in oktober aflopende, abonnement omgezet naar prepaid. De medewerker vertelde mij dat ik dit al vanaf 26 september kon doen. Dit wilde ik ook, aangezien ik vanaf de 26ste in zuid Amerika zit. Helaas is dit niet gebeurt. Mijn moeder heeft vandaag met jullie telefonisch contact opgenomen maar zij kreeg te horen dat ik zelf contact op moet nemen. Nu zult u begrijpen dat bellen vanuit Zuid-Amerika (voor een lang gesprek) veel te duur wordt. Ik vind het erg vervelend dat mijn abonnement nog niet naar prepaid is omgezet terwijl dit wel geregeld was.
Via MIJN KPN lukt het mij niet om mijn abbonement om te zetten naar prepaid. Telefonisch is geen optie, tenzij ik de gemaakte kosten bij jullie kan declareren. Een andere optie is dat mijn moeder, met toestemming van mij, alsnog belt.

Ik ga ervan uit dat alles alsnog zo spoedig mogelijk geregeld wordt aangezien de fout bij jullie ligt.

Met vriendelijke groet
Anne Busselmann

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Het nummer kan, uiteraard, pas naar Prepaid als het abonnement echt is afgelopen. Na de einddatum van de verplichte periode. Eerder regelen hiervan kan inderdaad wel; zover heeft de medewerker gelijk.

Afgezien van wanneer het ingaat... denk je eraan dat je het vervolgens alleen via het Nederlandse KPN netwerk (in Nederland dus) kunt activeren!
Dit doe je door in Nederland (met de simkaart) een belletje te plegen naar een Nederlandse vaste of mobiele aansluiting. Of sms-en naar een Nederlands nummer kan ook.
Verder kun je Prepaid in het buitenland alleen gebruiken als je, vervolgens, ook zélf beltegoed koopt/stort!

Met het aankooptegoed en evt. € 7,50 bonustegoed na het maken van MijnKPN, kan ie niet in het buitenland gebruikt worden.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Anne. Wat ontzettend naar dat dit probleem is ontstaan, zeker nu je helemaal in Zuid-Amerika zit 😞 Ik hoop dat ik je in ieder geval wat meer duidelijkheid kan geven, hopelijk ook een oplossing.

Peters uitleg klopt helemaal, ik ben er bang voor dat dit is wat de medewerker bedoelde. Kun je reageren op mijn privébericht? Dan kijk ik na hoe het zit.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Anne, kun je nog op mijn privébericht reageren? Dan kan ik dit verder uitzoeken!

Reageer