Beantwoord

Niet kunnen inloggen via smartphone

• 4 november 2014
  • 16 reacties
  • 779 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Op mijn smartphone heb ik de volgende apps staan: KPN UP, KPN wifi, mijn KPN maar kan met geen enkele verbinding maken. Heb hierover ook met de helpdesk gebeld en werd beloofd dat ik zzou worden terug gebeld. Het was een totaal onbeknd probleem. Als ik tracht verbinding te maken met KPN UP en mijn KPN log ik in met mijnn gebruikersnaam zowel toegevoegd met@kpnplanet.nl als@kpnmail.nl. Wifi wordt wel gezien maar inloggen met de codes die ik epr SMS heb ontvangen lukt ook niet. Mijn vrouw kan met haar telefoon wel inloggen op wifi.  Ik heb een Windows telefoon en zijn een android.

Iemand een sugestie?

icon

Beste antwoord door Nienke_ 4 maart 2015, 09:43

Beste forumgebruikers,

Het heeft even geduurd maar gelukkig met een positieve afloop. Berend kan weer gebruik maken van KPN Up. Reden dat het zo lang heeft geduurd had ermee te maken dat de gebruikersnaam niet werd geaccepteerd. Door de technische afdeling is dit hersteld.

Veel plezier van KPN Up, beerzwaan.

Nienke

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Beerzwaan,

Dat is inderdaad vreemd! Je kunt wel van andere apps en van internet gebruik maken als je met WiFi verbonden bent? Ook ben ik benieuwd of je via de browser wel met de bekende gebruikersnaam en wachtwoord in kunt loggen bij KPN Up en mijnKPN. 
Reputatie 1
Badge +1
Bedankt voor je reactie. Ook opde PC/laptop kan ik met mijn gebruikersnaam niet inloggen. Het lijkt wel of mijn bestelling niet goed is verwerkt. Met mijn smartphone kan ik wel ander app gebruiken. Als ik wil in loggen op KPN.com, dan lukt dat wel.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi beerzwaan,

Ik heb het betreffende KPN Up van Marica overgenomen. Ik begrijp dat inloggen op MijnKPN wel lukt maar KPN Up met dezelfde gegevens niet. Bij enkele klanten lukt het wel om in te loggen zonder de@kpnmail.nl. Zou je dit willen proberen?

Werkt dit niet dan zal ik een nieuwe melding doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Nienke

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Nienke, zoals in mijn eerst ebericht gemeld werkt ook inloggen met@kpnmail.nl niet. Ook op de PC kan ik met beide niet inloggen.

Met vriendelijke groet,

Berend Zwaneveld

Reputatie 6
Badge +12
Hoi beerzwaan,

Nog een enkele aanvullende vragen vanuit de technische afdeling:
- Smartphone: welk type Windows Phone en Android heb je? En welke softwareversie?
- Is de PC bekabeld aangesloten?
- Welk besturingssysteem staat op de PC?

Nienke
Reputatie 1
Badge +1
Mijn telefoon is een Nokia Lumia 625 (windows 8.1). De PC (windows 7)is zowel bedraad, de laptop (windows 8.1) is draadloos verbonden. Voor zover ik weet zit overal de meest recente software in, automatische update staat aan en vandaag nog geupdate. de telefoon van mijn vrouw is een Sony Z, met besturingssoftware Android 4.4.4

Berend Zwaneveld

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Berend,

Top! Bedankt voor de aanvulling. Ik heb het doorgegeven aan de technische afdeling en gevraagd om terugkoppeling. Mocht je eerder iets vernemen vanuit deze afdeling dan verneem ik dit graag :D

We gaan eruit komen, Berend!

Nienke

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Nienke,

na het laatste bericht geen enkele reactie meer ontvangen. Kun je de zaak nog eens aan slingeren?

alsvast bedankt

Berend Zwaneveld

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Berend,

Ik ga er voor je achteraan!

Nienke
Reputatie 6
Badge +12
Hoi berend[/b],

Heb je onlangs nog gemiste oproepen ontvangen op je vaste telefoonnummer? Zou ik via privébericht je 06-nummer mogen als extra contact mogelijkheid?

Nienke
Reputatie 6
Badge +12
Hallo Berend,

Inmiddels heb ik contact gehad met de technische afdeling. Ze hebben het probleem gevonden maar het blijkt ingewikkelder in oplossing dan gedacht. De verwachte oplossingstijd/datum is voor nu helaas onbekend.

Ik houd je op de hoogte!

Nienke
Reputatie 1
Badge +1
Hallo Nienke,

bedankt voor je informatie.

Berend Zwaneveld

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Berend,

Als het goed is zou je weer gebruik kunnen maken van KPN Up. Zou je willen testen of deze werkt?

Nienke 

==============
Wat is de gebruikersnaam en wachtwoord van KPN Up?
De gebruikersnaam en het wachtwoord voor MijnKPN is gelijk aan de gebruikersnaam en het wachtwoord voor je KPN Up account inclusief@kpnmail.nl,@planet.nl,@kpnplanet.nl,@hetnet.nl of@freeler.nl.

Reputatie 1
Badge +1
Hallo Nienke,

Het werkt nog steeds niet. zelfs niet toen ik de app eerst heb verwijderd en onieuw heb geinstalleerd. De telefoon loopt zelfs vast nu.

Ik wacht wel weer af.

Met vriendelijke groet,

Berend Zwaneveld

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Berend,

Wat vervelend dat het nu nog niet werkt. 😞 Maandag 8 december is de betreffende afdeling weer bereikbaar. Ik ga dan ook morgen deze afdeling bij langs voor een oplossing/overleg.

Bedankt voor je geduld, Berend :D

Nienke
Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Het heeft even geduurd maar gelukkig met een positieve afloop. Berend kan weer gebruik maken van KPN Up. Reden dat het zo lang heeft geduurd had ermee te maken dat de gebruikersnaam niet werd geaccepteerd. Door de technische afdeling is dit hersteld.

Veel plezier van KPN Up, beerzwaan.

Nienke

Reageer