Beantwoord

Niet kunnen sms'en in Turkije.

  • 5 December 2019
  • 2 reacties
  • 326 keer bekeken

ik verblijf momenteel in Turkije. Heb een nederlands toestel Iphone 8. Wil een sms versturen naar een Turks service nummer van een bank. Echter krijg steeds de melding dat het bericht niet is verstuurd. Wat moet ik wijzigen in de instellingen o.d. zodat ik het bericht wel kan versturen met mijn telefoon

icon

Beste antwoord door Susan_ 9 December 2019, 10:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Ellatiger, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je de sms niet kan versturen.. Kan je wel gewoon bellen of sms'en naar een ander 06-nummer? 

Is het trouwens een betaald service nummer? Dan kan het zijn dat je hier een blokkade op hebt staan, om onverwachte kosten te voorkomen. Dit kan je via de klantenservice laten verwijderen, indien het abonnement / contract op jouw naam staat. Bel dan even met +31612001200 of neem contact op via de LiveChat functie. Met de juiste verificatie kunnen zij deze blokkade eraf halen. Ik kan het ook voor je in orde maken, maar dan dien je jouw Forum profiel aan te vullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. 

Laat je even weten of ik je hier nog bij kan helpen? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Ellatiger, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer