Beantwoord

niet leveren van service

• 12 september 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hoi kpn, ik vroeg mij af of het mogelijk is om gecompenseerd te worden voor niet geleverde service. Ik ben vorige maand 6 weken in colombia geweest en bijna nergens bieden jullie een aanbieder aan. Zelfs in grote steden kreeg ik geen service. Als ik handmatig probeerde te verbinden waren er altijd meerdere opties beschikbaar, maar daar mocht ik niet mee verbinden. Het lag niet aan mijn telefoon, want met mijn sim in mijn vriendin's telefoon werkte het ook niet terwijl zij met t-mobile overal goed bereik had. Ik vind het een beetje schandalig dat ik nu betaal voor een maand waarin mij de beloofde diensten niet zijn geleverd.

mvg
icon

Beste antwoord door Erik_ 15 september 2018, 18:20

Hoi Knowledge, welkom hier, zes weken in Colombia, wat een avontuur! Kan me voorstellen dat het dan frustrerend is om geen goede mobiele verbinding te hebben. Echter, wij bieden daar niets aan. Er zijn bepaalde mobiele providers in elk land waar wij overeenkomsten mee hebben. Dat is dan degene waar je toestel automatisch verbinding maakt, maar je kunt met elk netwerk verbinden. Maar hoe dat dan verder gaat, qua kwaliteit en mogelijkheden, ligt aan de buitenlandse provider wiens mast dat is.

Dat gezegd hebbende, als jouw sim nergens een goede verbinding maakt, ook niet in een ander toestel, en die van je vriendin wel, dan kunnen we hier wel kijken of er iets aan de hand is met je simkaart. Heb je daarvoor, tijdens je verblijf daar, contact met ons opgenomen? Is daar iets uitgekomen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Knowledge, welkom hier, zes weken in Colombia, wat een avontuur! Kan me voorstellen dat het dan frustrerend is om geen goede mobiele verbinding te hebben. Echter, wij bieden daar niets aan. Er zijn bepaalde mobiele providers in elk land waar wij overeenkomsten mee hebben. Dat is dan degene waar je toestel automatisch verbinding maakt, maar je kunt met elk netwerk verbinden. Maar hoe dat dan verder gaat, qua kwaliteit en mogelijkheden, ligt aan de buitenlandse provider wiens mast dat is.

Dat gezegd hebbende, als jouw sim nergens een goede verbinding maakt, ook niet in een ander toestel, en die van je vriendin wel, dan kunnen we hier wel kijken of er iets aan de hand is met je simkaart. Heb je daarvoor, tijdens je verblijf daar, contact met ons opgenomen? Is daar iets uitgekomen?

Reageer