Niet meer bellen en gebeld worden

• 11 november 2014
  • 4 reacties
  • 357 keer bekeken

Hallo,

Sinds vandaag kan ik niet meer gebeld worden en geen smsjes meer ontvangen.
Telkens als ik wil bellen hoor ik een vrouw zeggen " Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. "

Wat is hier aan de hand?

Met vriendelijke groeten,

Maya vander Heijden  

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Klinkt alsof je om administratieve redenen buiten gebruik bent gesteld :P

(Bijvoorbeeld, achterstand met rekeningen waardoor ze je nu geen gebruik meer laten maken van je mobiele telefoon.)

Als het goed is kun je nu nog wel met je mobiele telefoon bellen naar 1200. Daarmee kom je bij de klantenservice terecht, waarschijnlijk word je automatisch doorgeschakeld naar de afdeling die meer weet over je blokkade.

Heb geen achterstand met rekeningen. 

Maar weet wel dat ik al 6 maanden niet heb opgewaardeerd ... Dus daar zou het mee te maken kunnen hebben.
Vind alleen vreemd dat ik nu helemaal niet meer gebeld kan worden - wat sinds gisteren nog wel gewoon kon -
Heb al geprobeerd te bellen naar 1200, maar daar wordt mij hetzelfde bericht gegeven. 

Reputatie 7
Badge +12
Bij de prepaid is het zo dat als er 6 maanden geen betaald gebruik is gemaakt van het nummer OF een opwaardering, dan komt het nummer te vervallen. Zeer vermoedelijk dat dit dus gebeurt is. Als u de mogelijkheid heeft zou u de klantenservice ook nog via het nummer 0800-0105 kunnen bellen via een andere telefoon om dit te controleren.

Reputatie 7
Badge +28
Hey Maya,

Mocht je nog niet met de klantenservice hebben gebeld, mag je mij in een privé bericht voorzien van je 06-nummer en SIM-kaartnummer. Dan ga ik voor je controleren wat er aan de hand is. 

Reageer