Beantwoord

Nieuw abonnement, simkaart werkt niet goed

  • 10 July 2020
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds gisteren is voor mijn zoon zijn kids sim ingegaan. De sim is een paar weken terug al geactiveerd, maar het abonnement is gisteren ingegaan na een overstap. De sim lijkt echter niet goed te werken. Kan dit komen omdat wij in Frankrijk zitten. Zijn sim in mijn toestel geeft hetzelfde probleem. Dus het ligt niet aan het toestel. De sim maakt maar verbinding voor 1 of 2 minuten, en dan is de verbinding weg. Hoe is dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 July 2020, 15:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Cxxxxxx, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

In principe moet de simkaart dan gewoon op de dag waarop het abonnement start werken. Ik begrijp dat het bij jullie nog niet echt het geval is, dus ik kijk graag mee.

Allereerst wil ik vragen om de instellingen van de telefoon bij langs te gaan via onze toestelhulp. En wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het KIDS 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan kijk ik er even naar!

Reputatie 7
Badge +21

@Cxxxxxx ik heb helaas niks meer van je vernomen. Is het probleem met de simkaart van je zoon inmiddels opgelost, of kan ik hier nog bij helpen?

Reageer