Beantwoord

Nieuw verleng abbo met tel wat gebeurd er met je toen gekochte spotify korting

• 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Nu kom ik nog van de Hi tijd. 2 GB data, 100 bel en onbeperkt sms bundel. Een flinke tijd terug had KPN een mooie actie spotify voor 7,50 ipv 9,99 en 1500 MB extra. Mooie deal! Zo heb ik 2,50 korting op spotify en 1500 MB extra dus totaal 3,5 GB.

Goed tijden veranderen en bundels veranderen.

Nu heb ik alleen de vraag. Stel ik pak een verleng product telefoon + abbo. Dan word toestel namelijk flink goedkoper dan ik los koop en verder ga om mijn oude bundel.

Laten we zeggen ik wil een S9 met 10 GB en onbeperkt bel/sms voor 24 pm (vriendin heeft ook kpn abbo dus vandaar de 5 euro korting verwerkt). voor 2 jaar.

Wat ik nergens duidelijk krijg of kan lezen is het volgende:
Wat gebeurd in deze met mijn spotify deal van toen dr tijd? Raak ik die dan kwijt? Word dat dan 8,99 pm zoals nu?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 maart 2018, 12:10

Hallo @RobbyTown, welkom! Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar het komt neer op het volgende: als je verlengt, krijg je een geheel nieuw abonnement met eventueel daarbij behorende kortingen. Alle kortingen die je nu hebt, komen te vervallen. Dat betekent voor jou dat je inderdaad Spotify Premium voor €8,99 per maand aan kunt schaffen, als je daar nog steeds gebruik van wilt maken. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @RobbyTown, welkom! Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar het komt neer op het volgende: als je verlengt, krijg je een geheel nieuw abonnement met eventueel daarbij behorende kortingen. Alle kortingen die je nu hebt, komen te vervallen. Dat betekent voor jou dat je inderdaad Spotify Premium voor €8,99 per maand aan kunt schaffen, als je daar nog steeds gebruik van wilt maken. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?

Reageer