Beantwoord

Nieuwe microsimkaart aanvragen

• 9 februari 2014
  • 5 reacties
  • 3161 keer bekeken

Hallo,

Een paar dagen terug heb ik een nieuwe (prepaid) microsimkaart aangevraagd via de site http://www.kpn.com/prive/mobiel/prepaid/service/hulp-bij-gebruik-toestel/vervangende-sim-kaart-aanvragen/formulier.htm omdat mijn oude simkaart niet in mijn nieuwe mobiel past. Toen ik did deed heb ik geen opwaardeercode ingevuld omdat ik genoeg beltegoed had (meer dan €20). Ik heb gisteren een brief van KPN gekregen dat ik de bijlage bij de brief moest invullen en opsturen met een opwaardeercode omdat mijn beltegoed te laag zou zijn om een nieuwe microsim aan te vragen van €9,15. Ik heb nog meer dan €20 tegoed. Ik ga niet nog een keer beltegoed kopen en dat formulier opsturen als dit niet nodig is. Wat is er fout gegaan bij KPN en kunnen jullie mij niet gewoon een nieuwe microsim sturen zoder dat ik dit soort (foutieve) brieven krijg?

Alvast bedankt,

Nick
icon

Beste antwoord door Menno 9 februari 2014, 15:48

Beste NewNick, 

heb je inmiddels hierover contact gehad met onze klantenservice? Kan ik nog iets voor je hierin betekenen? Mocht ik iets voor je kunnen doen, dan ontvang ik graag je mobiele nummer, simkaartnummer en postcode/huisnummer. 

Bekijk origineel

5 reacties

Mijn vraag wordt wel van "Mobiele abonnementen" naar "Overige Mobiele Services" services verplaatst, maar ik wordt niet geholpen en krijg hier geen bericht van zodat ik een half uur kan gaan zoeken naar waar mijn vraag gebleven is.
Als ik mijn simkaart vrijdag niet heb ga ik bij vodafone een GRATIS Micro-simkaart aanvragen via http://business.vodafone.nl/free_sim/ en dan ben ik voor altijd weg bij kpn.

Ondertussen hebben 50 mensen dit gezien, maar nog steeds geen hulp!

Reputatie 6
Badge +2
De persoon die hier antwoord op kan geven zal zondag wel niet aanwezig zijn. Je kan ook gratis de klantenservice bellen 0800 0105.

Ik heb zelf mijn simkaartje laten knippen in een KPN winkel, dat is gewoon gratis. Je zou ook een opwaardeercode kunnen invullen. Voor de kosten maakt dit niet uit want het blijft gewoon €9,15.

Reputatie 5
Badge +6
Beste NewNick, 

heb je inmiddels hierover contact gehad met onze klantenservice? Kan ik nog iets voor je hierin betekenen? Mocht ik iets voor je kunnen doen, dan ontvang ik graag je mobiele nummer, simkaartnummer en postcode/huisnummer. 

Reageer